tirsdag 27. januar 2009

Snart ABBA-konsert...

Måndag kom Mormor ein tur på besøk, for å hjelpe oss igong med eit abba-kostyme. Andrine hadde fri frå bhg, så når Oda kom heim frå skulen og skulle gjere lekser, vart det reine arbeidsstova rundt kjøkkenbordet vårt...

Her er Mormor med sysakene, Oda med lekser, og Andrine med teiknesaker. Mor sjølv svinsa litt rundt omkring og gjorde minst av alle...

Andrine har lært seg å peike, og peikar no på det meste.. Her trur eg det var kråkene som vart observert ;-)

Måndag var vi litt i abba-mood... Her er det Oda og Lone (med litt hjelp) som dansar. 2 stk flotte "Dancing Queen"!
Takk for hjelpa Mormor!


5 kommentarer:

Randi sa...

Heia på dokke!!


Å hoi,ABBA kostyme og konsert med dokke ja ser ej!Ja men dette blir no bra!
Du har no fått lånt rette sydama da til å hjelpe deg:-)Alle i sving;)

Jau da Trine...so vart det no ein blogg her og,hjelpe meg!!
Men det henger eit MEN i lufta ja...får sjå kor det går!!
Men eg skal komme innom deg å sjå kva dokke styra med ja,ver du sikker! Meir så skjer med deg en her..;))Her er det kjempe stilt i dørene:o)
Ja.Ja....oss ser!!
Ja,skulle helse frå minstemann i huset her!

Ha ein fin dag!

Stor klem frå Tante Randi

Stine sa...

Skal ikkje vi få sjå abba-kostyma da? Veldig spent... Kjekt med hjelp fra mormor ivertfall. Kva skulle vi gjort uten dissa drevne sy-damene. Gler oss til å sjå Oda på konserten.

Anonym sa...

Hehe, ho ser ut som ei ekte Dancing Queen :o) Detta bli heilt sikkert kjempe bra! Skal sjå om ej fær vasa mej oppå moa idag... :o)

Ravnestad sa...

Men Trine da... Har du så mange unger at du har mistet oversikten nå!? Det er da vel ikke Andrine som har lært å peke. Jeg synes det ser veldig ut som Lone...
Ellers er jeg inne og følger med dere. Og hver gang tenker jeg på at jeg skulle vært bortover med gaven som står her. Jaja, det er ikke ost i den, heldigvis!

Elisabeth F sa...

Hei og hå!!
So kjekt at du og har fått deg blogg då :-) Her kjem ej til å vere innom ofte! Så stilig kostyme dåkke lagar!!
Legg merke til at Andrine har fått eiga glosebok. Ja det er best å starte tidlig :-D