lørdag 10. januar 2009

Erindringsvers....

På oppslagstavlene min opp gjennom åra har det alltid hengt ein lapp med eit erindringsvers. Det har gjennom åra skifta litt "lay out", det har både blitt solbleika og litt slite i kantane. Men innhaldet har alltid vore like aktuelt, uansett livssituasjon...
Tenkte eg skulle dele det med eventuelle lesarar av bloggen, kanskje vi kan ta eit lite "øyeblikk" å tenkje etter at vi eigentleg har det ganske bra, sjølv om vaskekjellaren er overfylt og hybelkaninene har flytta inn under sofaen ;-)
(Meiner det er skrive av danske Piet Hein)

T.T.T.

Jeg har skrevet et sted,
hvor jeg daglig må se,
det manende tankespråk:
T.T.T.

Når man føler hvor lite
man når med sin flid,
er det nyttig å minnes, at
Ting Tar Tid.

1 kommentar:

Anonym sa...

So sant so sant, tante! :o) Skal lokke fram mine hybelkanine idag tenkte ej... Mamma å dei reiste t bjorli i helga, so mej e i byn å slappa av på "bymåtn"...