mandag 9. februar 2009

Morsdagen...

Eg er nok ikkje av dei som bidreg til at handelsstanden auker omsetninga ved slike dagar som dette.. Ein blomster til mor og svigermor blir kjøpt, men det blir det også elles i året. Om vi har tid og høve, kan vi lage (eller kjøpe..) kake, men som regel så blir dette ein heilt vanleg søndag :-) Saknar verken diamantar eller ny morgenkåpe!!!

Men i år fekk eg noko som eg sette stooor pris på (-og klump i halsen...), nemleg mitt første morsdagskort! Oda hadde laga det på skulen, og var rett stolt då ho endeleg fekk gi meg det søndags morgonen.
Tusen takk Oda, er veldig glad i deg, store-jenta mi!



MAMMAEN MIN
Mamma du er snill
Mamma du er god
Mamma du er fin
Mamma eg er glad i deg
Frå Oda

(Trur eg likar morsdagen likevel, eg... ;-)

2 kommentarer:

Stine sa...

Så flott kort da. Malin hadde laga et lignendes kort til meg. Stor klump i halsen da ja. Flinke desse store-jentene våre.

Siv sa...

Vanka eit slikt kort med same teksten her i huset mæ:) Kjempefine, og ej treng ikkje nåkke anna enn det ej! Mykje kjekkare når en fær blomster fra mannen på meir "frivillig" inititativ; ikkje fordi han føle at han må..