lørdag 28. februar 2009

Opp og fram... -litt om senn...

Lone har lenge vore ein "rumpe-akar", og har vore godt fornøgd med det. Ho kjem seg dit ho vil, og det med eit bra tempo også... Men i det siste har ho teke til å krype (-den første av våre som kryp før ho går!), i tillegg til å røyse seg opp på kne:-) Men fortsatt har ho enno ikkje forstått dette med å bevege føtene sine.. Ho kjem seg no fram uansett!

Men gåvogna har teke til å bli interessant.
-Hmm, korleis skal eg handtere denne tru...?

-Sjå her, folkens! Eg trur eg tek til å få tak på det... ;-)

- Er det rette vegen dette, tru..? Kanskje eg skal prøve meg litt meir opp og fram..?

-Nei, forresten, eg trur eg held meg til dette som eg kan.. Tryggast det, og eg kjem meg no fram på denne måten og :-)



6 kommentarer:

Solveig sa...

Flinke jenta da! Sånn gåvogn hadde oss med, men so måla oss den kvit og skulle ha den som gåvogna na Thea når ho skulle ver brudepike i bryllupet vårt. Ho hadde ikkje lyst å ver brudepike, so den vart ubrukt. Men det stend att i kirka enda, og no he den stått der so lenge, at oss kjem nok ikkje te å hente den tebake heller ;-)
Artig at ho kryp da, når ingen ta dei andre he gjort det!

Randi sa...

Heia tante T...
Nei men sjå på tuppå da....hehehe so artigt!Å ja,men ej e sikker på at idag klare ho å røyse sej å gå:-))Å da...hihi;)
Kom dokke heim igår altso,trudde dokke skulle vere te idag ej!Du Trine,dokke he det kosla heime me dokke!!
Ja men du,når dine unga e like store som våre,då kan fer du sikkert bedre tid å dille heime.E ikkje sikkert du huska ka her såg ut når dei va små her.Men det va lego,bilbane,dokkevogner å div over alt:-)))Men de ska ej seie dej at ej sakna litt den tida ej!Så nyt leikene rundt deg no,det kjem andre tide,å det går fort,alt for fort!
No e alle 3 "ungane"heime her,det e so kjekt:-)))Ja du,ej ser dej i Brattvågen en dag da:o)Ottar gjekk akkurat frå Florø ser ej;))
Kos dokke no idag!!Gi "bamsungane"en god klem frå oss!Klem frå mej te dej!

Anonym sa...

Åååå, snuppelurå mi!:o) So flenk ho e da!
Haure dokke ha vør her på torsdag! Skulla øngst ej va heime!! :o)
Håpe dokke hadde en fin tur t bya ;o)
Klem t dokke der borte :o)

Anonym sa...

Hei på dåkke, onkel Ottar e og gløtta innom bloggen, men e ikkje so flink med å legge igjen komentarer. Men denne gongen må ej berre;-) No e det tett på dåkke fer meir å gjere med å passe på saker å teng ser ej. Kjempe artige bilde, og stort e det når ho finn ut at ho kan gå. Spennande.
Klem t dåkke frå bror og onkel Ottar.

Randi sa...

Heia igjen:-))

Ja Ja...snart heile fam som he vore her inne no ser ej:-)))Ja sånn kan det gå!Å onkel Ottar me he kasta sej inn her :o)Ja Ja..bra det!
Men du..ej skulle berre seie JIPPI,ser du he fått til teljaren din,så bra da!!
Ha ei fin veke no da der borte!!Klem!

trineb sa...

Heisann kjære broder! Dette var kjekt :-) Fortsett slik!

Og teljaren var ikkje så vanskeleg å legge inn likevel, berre ein har nokon til å forklare litt... Sant, Randi :-) Og snakk om at teljaren raser avgarde, då!!

Klem til alle saman :-))