torsdag 11. desember 2008

Vaskedag i vasken....

På klubb igår la eg ut om at idag skulle det vaskast og luftast i huset. Ikkje kvar dag ein har så fine "lufteforhold".... Men når eg kom heim att, så hadde Lone fått feber. Det vart ei uroleg natt, kan ein seie... Andrine hadde halv dag i bhg igår, noko som gjekk bra. Difor skulle ho få seg ein halv dag idag og, sidan det var Nissefest og Nissemarsj. Men før eg var klar for å hente henne etter måltidet, hadde ho hosta til ho kasta opp. Så resten av dagen hadde eg to nokså reduserte småtroll i hendene :-(
Og huset? -Verre enn nokon gong... Så no skal eg inn på yr.no og sjekke om fineveret skal halde seg nokre dagar til, slik eg får tatt noko som kan likne jule-vask. Julehandelen er utsett på ubestemt tid...

4 kommentarer:

Siv sa...

Æss, det bli jul likevel, Trine;) Men kjedelig med disse småtrolla når dei bli sjuke, uansett.. Får håpe mine slepp unna. Men bli vel til jul det da....

Anonym sa...

Stakkars Lone og Andrine! Får håpe de friskner fort til. man kan jo se det slik også: de er ihvertfall ferdige med sykdom til jul! Og når det gjelder rot og skitt i huset så har jeg lang erfaring med det og kan berolige deg med at det drar ingen steder. Det blir der til du tar det!! Jeg har prøvd å vente i det lengste med slikt for å se om det forsvinner av seg selv, men det har enda ikke skjedd!!

Anonym sa...

Heisann tante T...;)

Nei men kjære vene,Lone med no da so er sjuk!! Huff Huff!!
Men du...vaske hus kan du gjere en anna gong,men det er no lett å sei for mej da,skjøna at du er litt frustrert og.
Å julehandelen er utsett ja,hm hm..
Ja .Ja...ta den med en anna gong du;) Men altso..ej klare godt å passe sjuke unger da so du får reise!

Hels dei små!!

mvh.Tante Randi

Stine sa...

Stakkars jenter. Hos oss har Malin blitt sjuk, så kanskje Oda følger etter også? Berre alle jentene er friske til jul. Jul blir det uansett om det er reint eller "skjete"...