fredag 12. desember 2008

Utfordring!

Oppdaga etter ei bloggrunde ikveld at eg hadde fått ei utfordring frå Siv... 5 ting eg ikkje kan klare meg utan! Dette kan bli vanskeleg....

1. Familien min, Bent og jentene våre, familie på Fjørtofta og i Brattvågen :)

2. Diverse el. hjelpemiddel som vaskemaskin, oppvaskmaskin, tørketrommel... Er glad eg lever i mi tid.. Kva gjorde dei før med store ungeflokkar!!! Og fotoapparatet!!! Har fleire tusen bilete liggande, elskar å kike i gamle albumar :) Visakortet.... Nei, no må eg stoppe, denne lista kan bli lang ;-)

3. Bent meiner at det alltid er noko eg skal ha gjort.... Så noko eg burde ha gjort istadenfor det eg eigentleg gjer... Huff, dette var innvikla.... Eg må alltid ha ei liste over ting som burde bli gjort, men eg finn helst på noko anna... Jada, mykje dårleg samvit her, ja. Ein lærer seg å leve med det... (No skulle eg eigentleg ha skrive jule- og takkekort)

4. Noko eg kan bruke mine kreative evner på! Har klart å opparbeidd meg eit stort arsenal av hobbybøker og hobbyutstyr, men akkurat no har eg for lite fritid. Venter i lengsel på hobbyrommet i kjellaren, der eg kan slenge frå meg arbeid utan å måtte rydde opp att til ei kvar tid.

5. Jobben min, som gir meg mykje meir enn ei inntekt. Etter jul kan ein vel seie at den ikkje gir inntekt heller... 2 dagars jobbing skal betale både bhg og sfo... Skal tru kva som blir att...


Hmmm.... Dette gjekk no rimeleg greitt likevel......
Men skulle ynskje eg kunne skrive friluftsliv, frukt og grønt etc. Men vinglaset som står ved sidan av meg er no laga av druer.. Hjelp det???

1 kommentar:

Siv sa...

E sunt med eit glas vin om dagen, Trine;)