søndag 7. desember 2008

Julebakst :)


Seier kvart år, at i år skal vi starte tidleg med julebaksten... Men plutseleg så har desember starta opp, og eg har ikkje planlagt kva som skal bakast ein gong!
Er ikkje av den sorten som må bake dei same sortane år etter år fordi det er tradisjon. Resultat: mange gamle julekjeks til langt ut på nyåret :( Då synest eg faktisk det er betre å prøve ut nye sortar som er spennande å smake på, slik at det faktisk er godt med julekaker i romjula også..
Er det nokon som har ein ny sort å dele med meg? Gjerne noko barnevennleg...
Her er det Oda som er i sving med konfektkaker/snadderkaker. Det er faktisk ein sort som blir laga ganske ofte. Sikkert sjokoladebitane som gjer den populær :)
Sjekk Lone - ser sitt snitt til å knabbe mobilen!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

HEISANN....alle små og store i fam .Otterlei Austnes!!

ÅÅÅÅ kor kjekt,endleg får eg og helse til dokker;):-)Det er ein fryd å få sjå få små tuppene!!
Å du tante T....det var rasande kjekt at du laga ein blogg så oss kan få sjå kva dokker lenger sør for oss styra med:-)Snart klar til jul du;)om ikkje kan du no låne Anette,ho var klar til jul ho ( men spørst om ho må bake meir konfektkjeks no etter oss har vore der i helga;):-)
Du har fått ein fin blogg tante T..,dette fixa du med glans:-)

Hei Oda.....når mormor og morfar kjem hit opp en tur skal eg vise dei bloggen,da tenkje eg at dei får seg ein stuss,og ikkje minst kor glad dei blir for å sjå dokker og kor flinke dokker er til og bake!!
Å det skal eg seie...hit inn skal eg kvar dag å sjå...reknar med du tante T... held oss oppdatert kvar dag;)?
Men du Trine..vil du ha deg ein by/ Moa dag so kan eg komme bort og passe ungane så du kan få reise å shoppe i fred? Ring meg du om du synst tilbudet falt i smak;)PS! Hustlf.vår lever sitt eige liv,men eg har mobil:o)
Ja.Ja....vart ein laaang kommentar ja..skriv som eg pratar;)

Ha ein fin dag i dag no da!!

God klem frå tante Randi !!

Stine sa...

Berre å slå til Trine - tenk en dag på Moa UTEN unger. Høyres ut som musikk i mine øyrer...

Anonym sa...

Heia :o)
Ja, å visst du må ha me dej na Lone, so kan ej ta ho heimatt t mej... E ingen problem... Bære å sei ifrå so kan ej komme å møte dokke:o) So ordna d sej :o)

Solveig sa...

Tek dåkke imot fleire unga? En dag på Moa heilt aleine høyres fantastisk ut! Spesielt ette den 12.... ;-)

Anonym sa...

Heisann igjen...å til dokker damene her;)

Ja.Ja.......sia ej ikkje høyrer ein pip frå Trine om ho treng barnevakt så ho får seg ein heil by dag...ja da kan ej no dokker`s sine ungar ej :-):-)
Nei ej må vel ringe ho sjøl tenkje ej :-)

Men du Trine Beate!!
Her er det nokke rart...Sjekk klokkesletta på kommentarane her da..Enten så er klokka feil eller så er folke oppe til laaangt på natt,eller tidleg oppe;) HmHmHm..pussigt!!

Du he vel ikke tida å svare du..dokker baker vel av fulle mugger dokker? :-)


Klem frå tante Randi !

trineb sa...

LIGG UNNA BARNEVAKTA MI!!!! :)
Sidan eg enno ikkje har starta på julehandelen, så er det eg som treng det mest....
Andrine er sjuk, så ho har vore heime frå bhg idag. Og sidan Lone og Andrine ikkje er samkøyrde i det heile, har dagen godt med til å gjere klar den eine for soving før den andre vakner. Lone har i tillegg hatt ein sove-lite-dag idag... Derfor har eg ikkje vore innom bloggen min! Men eg takkar gjerne ja til barnevakt, altså :)))) Eg ringer, ver trygg!
Og klokkesletta har eg ikkje studert så nøye, men det såg litt mystisk ut.. Sikkert noko amerikansk... Her har vi så pass med underskudd på søvn at det ikkje spelar så stor rolle ;-)

Anonym sa...

Hei tante T...

Der va du:o)
Nei men kjære da,Andrine sjuk no,so kjedla da!!!Gi ho en klem frå,da blir ho frisk! :-)
Å ja du...du må no ikkje tru at ungar vil sove når det passa dej veit du:-)
Ja men da er nok desse bloggane her amerikanske ja,eller sånn små barns blogger,oppe om natta;)
Ja men ikkje Anette...ho søv godt om natta,sei Ole K:-)))

Ja men du tante T....da RINGE DU NÅR DU VIL LÅNE MEJ EN DAG,MEN DU MÅ NO REISE FØR JUL DA,ELLER:o)!!Å so du ser,det set ei barnevakt i bya å venta på Lone der:-)Eit tips...skriv handleliste før du reiser,hvem,hva, hvor liste;)
Ja det ser ut som om det er fleire der borte som vil låne barnevakt :-)hihihi.....

Men da håpe ej at resten av gjengen din held sej friske!!Men ej kjem fordi ej,ej er ikkje redd sjuke ungar:-)Men det er litt lurt at DU he fått sove ivertfall 3-4 timer natta før du reiser til bya /Moa:o)

Høyrest snart da!!

Natta klem til heile fam frå tante Randi!!