mandag 15. juni 2009

Hmmm....

Andrine er ei ung dame med høgt aktivitetsnivå, og svært taletrengt... ;-) Ho held oss i farta med påfunna sine, og her ein dag var det utforsking av kjøkkenbenken som stod for tur. Barnehagerekninga har nettopp komen, og (sjølvsagt) enno ikkje rydda på plass.. Dette førte til at eg fann den att på kjøkkenbordet slik...


Om det var ein reaksjon på eit dårleg barnehagetilbod (foreldra deler IKKJE det synet, i alle fall!), eller frustrasjon over barnehageprisane, skal vere usagt..
Lærdommen vart uansett: Greitt med litt rydding av og til!!

3 kommentarer:

Siv sa...

Skjøna godt at ho vil rive sund litt rekninga no og då ej, for det e no so innmari mange av dei... Ihvertfall her i huset...

Stine sa...

Godt det var ei rekning og ikkje noko "meir verdifullt". Ei lurelina ho Andrine ja.

Susann sa...

Andrine er ei skikkelig godjente og ei artig taus... Har stadig nokke å fortelle meg når eg treff ho på barnehagen!!! Når det gjeld trangden for å rive rekninger føle eg på det eg og... berre dumt der kjem ei til i posten etter et par dager så det er vel best å betale dei!!!