onsdag 10. juni 2009

Helga vår...

I helga som var, fekk eg prøve meg som "åleinemor" ;-) Torsdag reiste Bent til Riga på "business and pleasure"-tur, mest "pleasure" kan eg tenkje meg...
Så då måtte eg leite fram eit par bøtter med tolmodigheit, og krysse fingrane for at ingen skulle bli sjuk denne helga (-for det hadde no vore rett så typisk!!)
Men alt gjekk over forventning :-) Kjekke ungar og fint ver gjorde at vi fekk ei fin helg, vi også. Og så er det så kjekt å ha ei store-jente som heiter Oda, som trør til å hjelper med små søstrene :-))

Så her kjem det ei kort oppsummering av helga:
(Om det kjem ei oppsummering frå Riga, er vel heller tvilsomt... Eg sendte med han fotoapparat, men ingen fotograf..)


Takk for ein fin fredagskveld, damer! Eg set stor pris på dokke :-)

Laurdag hadde vi først besøk av Andrea, før vi var på besøk hos Farmor.
Oda var kjempeflink til å leike seg med A&A (Andrine og Andrea), ho ordna ut og la til rette! Trur dei hadde det veldig kjekt, alle 3 :-)

Søndag var vi på Longva på turnering (- i kald nordavind..) Sidan vi enno har spelar kun på sidelinja, fekk vi ta bilete av ein gjeng med Mariekjeks-pause. Ikkje like lett å få alle til å sjå på fotografen samstundes, nei... Det er Kasper, Lone og Celine, alle 1 år i løpet av -09.


Etter turneringa på søndag, vart Margrethe med heim. Då var det å finne seg ei lun krå på altanen, og å ete ein tidleg kvelds der..
(Kommandoen på dette biletet: "Får eg eit fint smil no, skal dokke få kjeks etterpå..!!" -Det vart kjeks....)



4 kommentarer:

Alice sa...

Det trekløveret som et kjeks følger sjølvsagt med på kampen ;)

Anonym sa...

Heia!
Artig trekløver. Bli HaNo spelera detta der sjøna ej;o)
Ja, ho Oda he blitt stor jente! Å d må vere kjekt å ha ei hjelpende hand når d trengst! Kan tenke mej ho e flink! :o)
Nei, tante, dokke hekje vør her enda! Men dokke skal vete att dokke e hjertli velkommen! :o)
Håpe alt e bra me dokke! Klem frå
Ålebyn ;o)

Rita sa...

Heisann!
Såg ut som dere hadde det fint selv om du var alenemor:-)

Var selv i Riga i slutten av mai og det var en fantastisk fin by med masse god mat og drikke. Og selvfølgelig bodde vi på hotell med spa. Tror nok Bent kosa seg i Riga:-) Anbefaler en tur til Riga på det sterkeste:-)

Ravnestad sa...

Ja det er det jeg alltid har sagt; ingen sak å være alenemor innimellom når man har snille unger!!