torsdag 27. oktober 2011

Meir Fjørtofts-sommar :-)


Litt av Mormors blomsterprakt!
Tenk å kunne ha hatt Mormors grøne fingrar...


Bytestein
(Trudde eg hadde fått med meg kva som stod på steinen, men nei... Dårleg fotograf!)



Nabo Kjartan  :-)


"En svunnen tid"
I farta har eg blitt usikker på kva desse murane var ein gong i tida, sjølv om eg har blitt det fortalt fleire gongar.
Kan nokon hjelpe meg?
Har i alle fall leika mange timar her då eg var lita :-)


På veg til Handelslaget!
Teke i krysset ved Mali-garden.


Det var fleire som var på Fjørtoftsbesøk på same tid :-)
Dei hadde ei lita "runde" før middag  ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia Tante & co :)
HOI......ja her er det fortsatt sommar:)) Men det gjer ikkje noko,berre kjekt å sjå bilde uansett årstid frå dokke!!:)
Dei gammle murane er " Meierimurane", var eit Meieri der visst ein gong,har blitt meg fortalt ja :-)
Å eg har budd her so lenge eg Trine at eg huska når du,Elisabeth og Mona hoppa rundt der ute;) Det var tide det ( tja....eg føler det ikkje er så lenge sidan eg da,MEN....) hihi
Takk for titten her,å kom gjerne med meir:)Går vel over til haust snart no da eller:)
Gi trekløveret en god klem frå meg!

Frå, tante Randi!