mandag 7. juni 2010

Litt meir pinse...

Etter at vi hadde blitt gode og mette inne i Brattvågen, reiste vi ut på Fjørtofta til enno meir mat ;-)
Denne helga var det Fjørtoftstreff, men vi rakk dessverre ikkje så mykje av det som skjedde på laurdagen..

På søndag derimot, var vi klare for barneridning på Davika.
Oda var heile tida innstilt på at dette skulle ho bli med på, Andrine derimot skulle ikkje... Då turen endeleg kom til oss, vart stoda annleis! Oda trekte seg i siste liten, medan Andrine tok seg ein tur på hesteryggen som ho ikkje hadde gjort anna :-) Enden på visa var at Oda skulle likevel, ho kunne no ikkje vere dårlegare enn veslesystra ! ;-)


Elles fekk vi kosa oss saman med Mormor og Morfar, Tante Lisbeth og Onkel Rune. Og så åt vi mykje god mat...





På mandagen prøvde eg å få med meg jentene (pluss venner) opp i Kløvningen, "min barndoms Trollskog". Prøvde å fortelje dei korleis eg hadde brukt å leike meg der då eg var liten, men fekk lite respons.. Dei ville heller inn og leike!! Neste gong skal eg ta turen dit heilt åleine, nemleg... ;-)) Hadde dei berre visst kva dei har gått glipp av :-)



På mandags ettermiddag var det å prøve å komme seg med ei ferje, slik at vi rakk heim for å sjekke kva Bent hadde med i kofferten frå Italia.


1 kommentar:

Elisabeth F sa...

Ej blir sjølvsagt med i Kløvningen!! :-D