onsdag 30. desember 2009

Førjulsprøvesmakefest!

Har ikkje publisert bilete frå årets Førjulsprøvesmakefest...! Betre seint enn aldri.
Så får vi håpe at dei innvolverte synest det er greitt med publisering...... (Hehe...)

Årets vertar var Inge og Elisabeth. Dei hadde laga til eit nydeleg bord med mykje god mat.
Og i år hadde vi jubileum: 10 år sidan vi første gong møttest på Ulla hos Grete og Åsmund!


Og Elisabeth hadde ordna med artig selskapsleik. (Det synest i alle fall eg, men så vann eg no også, då... :-))

Og resultatet av leiken er utgangpunktet for kven som skal åpne gåve først...
Grete viser fram sin stokke-haldar (?!?)


I anledning jubileumet, hadde Lars tromma saman ein jubileums-konkurranse :-)
Etter ei runde med stein-saks-papir, var det Elisabeth som vann den siste spm-runda.
Neste år er det underteikna med sin betre halvdel, som er vertar. Så er det nokon som har forslag til selskapsleik, tek vi imot med takk :-) Vi har allereie teke til med planleggjinga....



1 kommentar:

HEGE sa...

Hvis du og Bent allerede er i gang med planlegginga så tar jeg av meg hatten av imponasje!! Men jeg vet ikke om jeg tror helt på det... Årets fest var tradisjonen tro KJEMPEARTIG. Leiken Elisabeth hadde planlagt var midt i blinken for meg! jeg elsker slikt! Synd klokka gikk så fryktelig fort! Gleder oss til neste år!