tirsdag 1. september 2009

Endeleg..... !!

Endeleg...
Etter fleire forsøk har eg idag endeleg fått brukt gåvekortet mitt hos Lindas Velvære Salong!
Og sidan eg fekk dette til brullaupsgåve, så var det vel på tide...
Men altså, idag har eg kosa meg med hudpleie og massasje, i godt over ein time. Og det kan anbefalast :-) Alltid kjekt med litt egenpleie, så dette trur eg blir fleire gongar.
Så idag går det ein stor takk til Dagny, Lena, Andrea og Dada som eg fekk gåvekortet av :-)
Eg klarte det innan tidsfristen!! Juhuu..!!

(Men det vart dessverre ein dyr dag.. Måtte no kjøpe litt av produkta som vart brukt i tillegg til litt shopping.. Huffhuff ;-)

1 kommentar:

trineb sa...

Kommentar til innlegg:
- eit eller anna skjedde slik at delar av teksten fall vekk... Trur ein får med seg innhaldet likevel, gidd ikkje å redigere eller slette..