mandag 4. mai 2009

1. MAI

Fredag nytta vi fridagen til å små-pusle ute... Litt kald vind kom langsmed fjellfoten, elles var det ein strålandes dag. Det vi aldri fekk summa oss til, var å slå plen.. (Det angra vi på etterkvart som vi fekk med oss vermeldinga for neste veke..)

Her er jentene som hjelper til å få mold ut over i bedet. Som eg brukar å seie: Hagen vår har eit STORT potensiale! Har hatt det nokre år, og kjem nok til å ha det ei stund til..
Men som svigermor trøystar meg med: Du har hatt andre blomstrar å passe og stelle, du :-) (Håper hagen får sitt etterkvart som "blomstrane" blir eldre..)

Bent fekk tid til å ta vårpussen på syklane! Og fekk fiksa gir'en på sykkelen min.. Så no har eg forhåpentlegvis 21 gir istadenfor 3..
Kanskje det blir slik at eg må bruke sykkelen også, no då..!!

Og medan storejentene var ein tur nede hos Andrea og Petar, fekk Lone sin første sykkeltur - ever!
Og det var populært :-) Det blir nok fleire turar på den jenta! (Og kanskje ein større hjelm..)


Etter middag reiste Oda og mamma til Brattvågen, denne gongen for å sjå Hannah Montana på kino!
Der stoppa vi for å ta med oss Malin, som var på besøk hos Besta'n sin. Oda hadde ei stor oppleving, den ihuga fan ho er :-) Til og med mamman var litt overraska, filmen var faktisk betre enn frykta..!


1 kommentar:

Anonym sa...

So masse fine bilde da! Dokke rekk no over alt der borte omtrent!:o)

Detta bilde ta dinna långe veien e tatt nedeover vareveien oppe med varebanå, å dinna "fuglesnutten" tok ej inni skogen myllå kjimen å æafjelle. Va d dei du lurte på? :o)
Klem t alle dokke der ute :o)