onsdag 10. mars 2010

Liksom-fotograf..

Drøymer stadig om å bli ein rasande dyktig fotograf, som tek det eine gode bilete etter det andre...
Hittil er eg glad eg har digitalt kamera og fotoredigerings-program på pc'n...


Men drøymer gjer eg, og knipsar bilete stadig vekk, i jakta på det ultimate biletet.
I mellomtida leitar eg etter tips i blad, bøker og bloggar..
Tenk om eg kunne lære meg å bli ein dyktig fotograf?!?!






Men sidan eg har tilgang på slike fine motiv, kan eg leggje ut biletet som eg er sånn tåleleg nøgd med ;-)

3 kommentarer:

Solveig sa...

Her va det utrulig mange flotte bilde! Syns alle bilda du he tatt i dissa innlegga va knallfine! Du e en DYKTIG fotograf!

Randi sa...

Heia tante T....
Kjempe flotte bilder Trine!!
Du treng ikkje leite så mykje å langt etter motiv å knipse du!! Du har dine søte små,bedre motiv finn du ikkje vettu !!! Du er flink!!
Lykke til vidare!!

Klemmer frå meg!

Susann sa...

Desse var no rasande flotte da...