mandag 9. november 2009

Hvem der...??

Denne helga har vore rimeleg roleg hos Familien Otterlei Austnes..
Oda har hatt ei periode med magesmerter igjen, og Andrine har vi haldt for det meste inne, pga lei hoste.
Dessutan går det ikkje å dra på langtur når Aafk skal vinne Cup-finalen!!!! Då får finever vere finever...



Men dette måtte eg berre "blogge"...
Rett før helga låg denne kopien i postkassa vår, eit utklipp frå HN, datert 22. desember 1987.
I tillegg til eit lekkert bilete av meg, med lett tupert og bleika hår, var der gratulasjonshelsingar til to av mine tantebarn, Anette og Torstein. (Også Ola Einar er desemberbarn, ser eg... ;-)
Skal tru kven som har vore i postkassa mi... ?
Har nokon eit tips til meg?

3 kommentarer:

Siv sa...

Hohoi, må sei du he forandra dej aldri so lite, Trine:)

Randi sa...

hehehehe.....ej veit kven som var der ja;))))
Å søte var dokke ;)!
Ej å Anette he fått det samme hit,pr post:-))

Nysgjerrig-trine sa...

Jammen Randi!!!!
Då må ej få vite, då vel...!!!! ;-)