søndag 2. januar 2011

Fjørtoftshelg

3. helga i advent var Nyhammer vertar for årets Førjulsprøvesmakefest.
Då kom vi til at det var greitt at ungane kunne ligge ein annan stad denne kvelden... Heldigvis kunne Morfar og Mormor vere barnevakt denne helga :-)


Og så er ungane så heldige at dei har "avlastning-barnevakt" ute hos Tante Randi også....  ;-)
Så på laurdag var dei der ute og fekk måle julemannar. Sjekk dei stilige forklea, då!


Og på søndag var dei ute på tur i fleire timar. Flotte bilete, ikkje sant? Det er Tante Randi som er super-fotograf :-) Trur dei hadde det like kjekt alle 4...


Og her er Morfar-barnevakten...Hihi...  (Veit ikkje om Oda har avklart om dette biletet skal leggjast ut på blogg ;-)


Bilete frå Førjulsprøvesmakefesten ligg fortsatt på dataen, og der trur eg dei skal få ligge..  ;-))
Bent får vere den som representerer kvelden med sin konkurranse, "Bents mobil-quiz"

2 kommentarer:

Ravnestad sa...

Ser ut som om barnevaktseansen var en like stor suksess som førjulsprøvesmakefesten ja!! Vi storkoste oss og det ser jeg Oda, Andrine og Lone gjorde på Fjørtofta også!! Forkle sponset av Coop og Bunnpris ser jeg!! Kult!!

Randi sa...

Heisann!!
Å jau,oss 4 jentene hadde ei knall toppers helg,stor kosa oss både med baking og fjøre/skogstur!!:))
Så dei tre søte jentene er hjartleg velkommen tilbake!!Tja.....dokker to vaksne skal vel på fleire fester:)))
Men bra at dokker hadde det kjekt og da!
Forkla funka kjempe godt dei skal dokke vite:)))) Men dei var litt rar i maska når eg hadde dei på....hihi
Men so Oda sa,"dette var lurt tante" ....:))
Oss sjåast gulla mine!!
Klem frå tante R...