søndag 10. januar 2010

Nyttår på Fjørtofta

Til nyttåret reiste vi på fjørtofta, og hadde nokre flotte dagar der :-)

Når det kjem såpass med snø, må ein nytte den til noko fornuftig.. Lenge sidan eg har laga snømann på denne storleiken, og gøy var det!

Må nemne at eg på Fjørtofta fekk bruke mine "nye"ski for første gong!
Vart eigentleg kjøpte ifjor vinter, men rakk aldri å bruke dei... Har ikkje gått på ski på over 20 år!!! Men no skal det øvast ;-)


Så nærma det seg 2010...
-Takk for det gamle - og velkommen til det nye !





4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fine bilde. Alltid like kjekt å sjå og lese dei flotte komentarane.
Venter spent på neste.
mvh.
Bror`n på Tøftå.

Siv sa...

Flotte bilde ja:) Til og med klart å ta familiebilde dåkke! Ikkje verst, for det e no ei bragd større enn størst;0) Ser ut som dåkke he hatt ei flott jul og et like flott nyttår:)
Og når det gjeld skigåinga di, Trine, so må du ta dej en tur bort t Longva no og prøve dei flotte preparerte løypene dei he der! Ej he heller ikkje gått på ski på 20 år, men det gjekk so det "susa" på slike gode forhold;0)

Stine sa...

Mange flotte bilder ja! Ser ut som ei koslig feiring av det nye året. Eg fekk meg nye ski for 2 år sidan og med unntak av en liten tur i hagen vår så var det først no i helga at eg var ute på mine. I kveld har eg og Malin gått ut til Myskja-gjerdet, med hodelykt i mørket. Kan virkelig anbefales. En flott tur. Godt nyttår!!!

Anonym sa...

Her va d månge fine bilde!! :o) Va kjempe kjekt å få vere attme dokke den stonda mej fekk ilag! Håpe d ikkje bli so lenge til neste gong!
Håpe alle he d bra der ute å att dokke e frisk å opplagt :o)

Stooor klem frå by`n :o)