søndag 11. oktober 2009

Haustferie!

I år tenkte vi at vi skulle prøve noko nytt... Nemnleg reise på haustferie!!
Saman med familien Milic sette vi kursen for Danmark!

Her kjem eit lite samandrag av det vi opplevde på turen :

Vi tok laust på laurdagen..
Var glad vi hadde lagt om til vinterdekk før turen!
Første stopp var Lillehammer, der vi åt pizza på Peppes før vi tok kveld.


Vi overnatta på Birkebeineren Hotell. Supert Hotell om ein er fleire enn standar-antalet.. Store og fine rom for ein fam. på 5!
Søndag var det klart for siste etappe - til Oslo og Danskebåten!
Men først leika vi turistar i Oslo...





Etter besøk på Kontiki-museet (kjem seinare!) og rusling på Karl Johan, var det å finne ferja..
"Garmin" og Swetozar klarte biffen!



Endeleg ombord i Stena Saga!!
-og det har blitt søndag kveld.



4 kommentarer:

Siv sa...

Sikkert en kjempekjekk tur ditta! Personlig ha ej ikkje turt å tatt med ungane på båt... Ha fått hetta når ej ikkje fann dei att, for det skje konstant når oss e ute på tur.. So det fær bli når dei bli større og klare å svømme til land, hihi

Susann sa...

Kjekt med tur og haustferie da. Ungane såg no ut til å kose seg :) Når det gjeld Dada og rokkeringen veit eg ho har vør å øva seg på barnetrimm ;)

Anonym sa...

Jeg synes at vi hadde det veldig kjekk. Jeg koste meg under hele turen. Rokkeringen?... Det var bare begynnelse...Masse barneaktiviteter underveis. Både for små og store:))

Anonym sa...

Det ser ut for meg som dokke har vert på Aker Brygge og ikke på Karl Johan
Der er meir folk på Brygga eller oppe på Karl Johan
Helsing Oslo tante Åse